Ännu en vecka till ända!

Och snart går jag på jullov. Den här veckan kommer bli ganska slapp på jobbet. Det är nog bara tisdag som är en helt vanlig dag. Hoppas det blir en rolig vecka!

Ialla fall, ytterligare en ny vecka avklarad utan avstigningar och snedsteg. Det enda utöver det jag "borde" var 4 st yoghurtöverdragna nötter efter mitt 135 minuters pass i torsdags. Men det var värt det! (Och gjorde säkert ingenting rent kroppsmässigt)
Jag har skött mig, ätit vettig mat och tränat det jag hade planerat + lite till. Dessutom så känner jag mig mindre hungrig hela tiden, varför? Jag är inte längre dödshungrig efter träning eller supersugen på kvällen nån timme efter middagen.

I fredags hade vi ju gäster. Jag tog en portion kyckling med mycket sallad och några matskedar pressad potatis. Till efterrätt 2 matskedar glass och _mycket_ frukt. Och sen unnade jag mig en pepparkaka med lite ädelost på till en liten kopp med glögg. Jag var stolt över mig själv!

Lördagarna är ju lite mer "fria". Och vi hade även främmande i lördags. Frukosten var som vanligt bra, lunchen med och till middag gjorde jag kotletter med rostade rotfrukter. Jag åt två små kotletter och lagomt med rotfrukter och så sallad till. Sen åt jag 2 nävar naturgodis (mest nötter), 1 pepparkaka med ädelost och 1 ruta mörk chokad. Mer än jag brukar men ändå helt okej.
Så jag måste säga att jag är nöjd med helgen.

Nu är det en ny vecka att ta itu med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0