Det är tungt!

Jag känner mig tung i kroppen, sliten och trött! Jag slutar jobbet på fredag och har jullov ända till 7 januari. Det ska bli otroligt skönt att vara ledig i två veckor. Fantastiskt underbart faktiskt!

Det jag önskar mig mest är fint väder, dvs en klarblå himmel, lagomt kallt och lite solsken. Det om nåt gör mig peppad att gå ut och gå långa härliga promenader. Och det är precis det jag har tänkt ägna mig åt under julhelgen. Sen ska jag såklart försöka ta mig till gymmet ett par gånger också. Ialla fall så mitt vanliga veckomål uppfylls.
Det borde jag klara? Och samtidigt dra med syrran.

Jag hoppas verkligen att jag får sova ut lite under dessa två veckor, vara hemma och såsa lite, mysa, tända ljus, äta god mat och ha det skönt. Det är jag väl värd?

Den här veckan har jag tränat både cykel, styrka x2 och ett afropass. Ikväll blir det ett pass spinning och styrka rygg + biceps. Sen blir det promenader för hela slanten. Maten har gått hyfsat. Jag har varit extra sugen den veckan, av en anledning, och jag hoppas det går över snart.  Men jag shabblade ju redan i måndags, helt i onödan slank det ner en näve naturgodis. *suck*

Idag var det julbord på jobbet, jag tog inte så mycket men drack en 33 cl julmust till. Hoppade dock över chokladaskarna.

Ge mig lite solsken nu, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0