Egotripp

Idag fick jag en ordentlig egotripp. Vi var nere på stan och jag hade planerat att köpa nya träningskläder och en ny träningsdagbok om jag hittade någon. Sagt och gjort.

Jag som inte är nån linnetjej hittade ändå två läckra linnen och tänkte att prova går ju. Så väl i omklädningsrummet så får jag på mig ett linne och får syn på min rygg. Och jösses vad jag blev förvånad. Jag har en snygg rygg som är mycket mer muskulös än vad jag har trott. Så jag jublade, köpte bägge linnena och ett par baggyträningsbyxor i svart samt en svart ny sportbh.

image82

Sen köpte jag även en träningskalender och en penna.

image83

Jag är redo! Redo för det bästa träningsår nånsin!

Jag tog även med mig A till gymmet/Spa´t idag. Skönt. Jag provade ett nytt träningsprogram. Ganska tungt men utmanande och roligt. Det här året ska jag verkligen få in tekniken på chins. Jag är urusel på det.
Jag var rejält svettig efteråt och passet tog ungefär 45 minuter. Lagomt om man vill köra lite kondition efteråt eller före. Efter passet så gick jag över till spa-avdelningen och läste lite i min nya bok, Luftslottet som sprängdes, drack en god smoothie, badade lite i de varma källorna, ångbastade och simmade lite i baltiska havet. Jag hann även med att köra lite peeling och insmörjning innan det var dags att åka hem.

Taggad som tusan. Träningsår 2008. Here I come.

(Fast det skönaste är ändå att inte behöva skriva att jag gör en omstart, för det gör jag inte, jag fortsätter bara precis som förut men med en enorm nytändning)

Kommentarer
Postat av: annika1981

Inspirerande och trevlig blogg du har! Fina träningskläder, och grattis till den fina ryggen./Ses i måbra tråden!

2007-12-26 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0