Förändring!

Igår körde jag 30 min styrka, rygg och biceps och det kändes bra! Ryggen känns verkligen av idag och det känns att jag gjorde nåt bra igår. Jag var stark och det var härligt. Avslutade med ett Spinningpass 40 min. Så totalt 70 minuter igår. Bra! Så nu är det bara 10 minuter kvar tills veckans träningsmål är avklarat.

Dessutom så gjorde jag en liten inventering hemma. Hittade en receptbok som jag använt mig mycket av förut. (En hård A5 med ringpärm som jag skrev in egna bra recept i) Men det fanns inget av det jag äter ni i den. SÅ jag köpte en ny, en svart med döskallar, och började om på nytt! Så nu kommer jag under året fylla den med goda och nyttiga recept. Bara det blir ju en form av nystart! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0