Förberedelser

Nu är det bara nyårsafton kvar av allt festande så jag har börjat småförbereda för storhandling och kommande år med mat och motion.

Idag har jag bakat Dinkel-frukost-muffins med valnötter, banan, dinkelmjöl, vetekli, dinkelflingor och annat gott.
Vad kan vara bättre än att hugga en sån en stressig och tidig morgon?

Dessutom så funderar jag på nya ingredienser och smaker inför nästa år och mina storkok.
Har du nåt recept eller nån ny "smak" jag absolut inte får missa?

Så här blev muffinsarna. Doftar ljuvligt!

image84

Kommentarer
Postat av: emelie

oh! de såg smarriga ut!! har tyvärr inga recepttips att dela med mig om då"jag är katastrofdålig på att baka! hahaha!!

2007-12-28 @ 07:51:46
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0