Måndagar är fantastiska!

Kanske är jag den enda människa som älskar måndagar? Jag börjar sent och hinner både träna och äta en god frukost innan det är dags för jobb.

Imorse började jag dagen med en proteindrink och sen cyklade jag 40 minuter (2.8 mil). Efter passet åt jag lätt naturell yoghurt med min nötblandning, banan och kanel. En grovknäcke med ett skivat ägg på. Kaffe till. Det var så himla gott efter träningspasset.

I matlådan hade jag lax och bulgur med linser. Konceptet fungerade kanon. Även middagen gick kanon, jag tog fram färdigstekt och strimlad lövbiff och dinkel innan jag for till jobbet. När jag kom hem var det bara att steka på grönsakerna, i med köttet, lite soja och kryddor och sen värma på dinkeln i mikron. Klart på ett kick och sååå gott!

Eftersom A är borta ikväll så ska jag ha lite egentid med bara mig. Krypa ner i soffan med en bra film eller tidning och smaska exotisk frukt. Har ni sett nåt mer aptitretande än detta?

image75

Färsk ananas, mango, kiwi och honungsmelon. Hur kan man nånsin välja smågodis eller chips framför en sån tallrik?

Och förresten, jag har slängt pollypåsen med X-mas collection, de var goda, MEN det är inte värt det!

Kommentarer
Postat av: emelie

mumsmums tallrik!! =)

2007-12-04 @ 07:57:17
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0