Å helskotta

vilken vecka det varit. Jag har verkligen inte _orkat_ sitta vid datorn annat än på jobbet och då jobbrelaterat. Så den här helgen ska jag försöka tanka energi och ta det lungt. Jag ska även försöka göra lite kok och frysa in så det finns att ta fram när all matmotivation försvinner. Jag har hade tänkt mig, bulgur, quinoa, dinkel, linser i olika former. Vi får se hur det blir.

Ikväll tänkte jag dessutom göra det hyfsat enkelt för mig och göra mina specialplättar med krossade linfrön och dinkelmjöl och servera det med färska bär. Det blir nog supergott!

Eftersom jag har jobbat långt in på kvällarna hela veckan så har träningen blivit lidande. Endast 45 minuter har jag fått ihop. Så jag kommer absolut inte klara målet. Men det kanske inte är hela världen? Är det inte så att ibland så är livet inte rosenrött? Att ibland får man ändra sina planer och man ska kunna göra det utan att ha ångest?

Igår gjorde vi ialla fall pepparkaksmusli. Hemmagjord musli med dinkel, nötter och frön spetsade med hemmagjord pepparkakskrydda. Smaskens!

Jag hoppas verkligen att nästa vecka blir en bättre tränings _och_ matvecka. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0