Dag 32 - Mat med en tanke bakom

Till frukost åt jag en liten skål med 10% yoghurt (naturell) toppade med nötblandningen och en näve blåbär. En kopp te till.

image51

Jag tränade precis innan lunch och var hungrig innan passet så då tog jag förmiddagsmelliset. 1 grov smörgås med makrill och ett halvt äpple. En kopp te till.

image52

Det blev 30 min styrketräning (axlar och mage) och 20 min cykel - 13.5 km. Riktigt skönt!
Till lunch lagade jag till en tacotallrik. Supergott. Lätt creme fraiche och mellanstark tacosås till. Vichy vatten att dricka och en kopp te efter maten.

image53

Till mellis 2 blev det en avokado.

Till middag lagade jag nyttig köttfärssås på nötfärs (10%), röda linser, morötter och squash. Till det 1½ dl kokt fullkornspasta. (Den första pastan jag äter på över en månad) Gröna ärtor till.

image54

Som kvällsgott blev det min egengjorda jordgubbsfrappucino. Nyttig och god!

image55

Det har verkligen varit en kanondag idag, både matmässigt och träningsmässigt!

Kommentarer
Postat av: emelie

din tacotallrik såg verkligen gudomlig ut!!!!

2007-11-02 @ 08:45:59
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Linda

Va god den där jordgubbsdrinken såg ut, vad är det i den?

2007-11-02 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0