Dag 33 - Mat med en tanke bakom

Till frukost åt jag en tallrik med 3% yoghurt, nötblandningen och extra loppfrön och linfrön. En kopp te.
Sen bar det av till gymmet. 30 min tung styrketräning och 12 min cykel (6.6km). Så nu är mitt träningsmål för denna vecka uppnått.
Direkt efter träningen blev det 1 banan och till mellis när jag kom hem en grov smörgås med 40g makrill och en proteinshake till.

Lunch blev pasta med köttfärssås och majs.
Och till mellis ett ägg och en bit ost.

Till kvällen lagade jag smaskmat. Baconlindad fläskfile med hemmagjorda klyftpotatisar, rödvinssås och sallad med valnötter och parmesan. Ett glas rött vin till. Sen efter blev det en xider rabarber och granatäpple. Dessutom var den sockerfri. Lite chips till och 3 geishagodisar. Dessutom ett glas coca cola med socker! Onödigt!! Dessutom så har ju den nya Pollyn kommit. X-mas collection med smak av saffran, knäck, glögg, kanel, vanilj och marsipan. Mycket gott. Det unnar jag mig oavsett!
 image56

Middagen:

image57



 På frågan om vad jag har i min frappucino då är det lite på känn. Men valfri mängd mjölk och bär och is.
Tex 1½ dl jordgubbar, 1½ dl mjölk och en näve is. Kör på full effekt i mixer tills den är krämig. Klart att servera. Vill man lyxa till det så tar man och toppar med lite vispgrädde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0