En vardag som alla andra

Imorse när klockan ringde insåg jag att jag hade skitbråttom. Jag hade av någon underlig anledning totalt räknat fel på tid, skulle jag ta den buss jag trott hade jag inte hunnit plocka fram allt jag behövde till mina lektioner. Så från och med att jag steg upp hade jag 20 minuter på mig att äta frukost, sminka mig och packa väskan. Så jag fick snabbfixa frukost och ta med mig till jobbet. Så det blev 2 ynkliga knäckemackor med lite bregott och ost på. Till det te.

Som mellis blev det 1 äpple och 1 clementin.

Ja har dessutom fantastisk skön träningsvärk. Det känns i tricepsen att de blev hårdkörna med igår och det känns fantastiskt bra!

Lunchen blev medtagen. Nuggets med bulgur och grönsaker och sötsur sås.

Mellis 2 blev i ren skrik och panik på stan i samband med att jag var på apoteket. Jag köpte en liten grov smörgås med ost och skinka, en banan och drack 2 dl färskpressad juice till. Dessutom köpte jag en nya sort Yogitea, Choco. God, smakade som varm choklad ungefär fast det var te. Värmde fint i magen och själen.

Innan middagen for jag iväg och tränade. Körde 25 minuter styrka, Rygg och Biceps. Tungt var det, snittade på ungefär 5-6 reps. Och efter det körde jag lite löpand. Varvade power walk med löpning i 15 minuter.
Totalt: 260 kcal

Till middag blev det bulgur med kycklinggryta. Gurka och vatten till.

Kvällsfika/mellis:
100g morötter
1 clementin
1 glas coca cola zero
Jag har fruktansvärt ont i huvudet och försökte träna bort det. Får se nu om det blir bättre efter 2 alvedon.

Då ska vi se dagens resultat:

Matintag: 1328
Träning: 260 kcal

(Summa netto: 1068)

För lite kalorier idag helt enkelt. Hoppas det blir en bättre dag imorgon som är mindre stressig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0