Min dag i bilder!

När jag kom hem blev jag superglad. Nya numret av Fitness Magazine låg och väntade på mig.

image71

Dessutom har jag fått noja på att köpa brödmix. Den här ska jag prova den här gången. Annars är ju Paulun ett superbra bröd.

image72

Eftersom jag kunde kompa ut hela eftermiddagen så fick det bli mellis hemma. Det blev fruktsallad med lite naturell lätt yoghurt och mina extremt goda nötblandning med honung i. Det var verkligen en riktig hit!

image73

Ikväll tänkte jag laga till mysmiddag och se på film. Här är ingredienserna. Det blir fylld kycklingfile (2 olika sorter) och ugnsbakade rotfrukter till.

image74

Jag har tänkt en hel del på det här med att många tycker det är jobbigt att laga olika. Jag tycker inte längre det, jag slösar snarare mer energi på att vara irriterad på att A inte äter som jag. Skitdumt. Så nu modifierar jag eller gör helt enkelt lite olika. Som idag, A gillar inte soltorkade tomater, fine, då får han tacoost i sin kyckling istället. För sååå jobbigt är det inte för mig att ta en ny sked/kniv och fylla hans file med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0