Sköna Söndag

Den här helgen har verkligen varit skön. Inte bara latskön och soffliggande utan även göromålsskön. Ingen träning, men det var nästan väntat. Jag kände i kroppen att jag verkligen bara behövde vara hemma och ta det lungt och fixa.
Jag fick sovmorgon imorse och låg och dåsade ända till klockan 10, därefter blev det en fruktsallad med kesella och lite pepparkaksmusli.
Hemmagjorda köttbullar och mos med lingonsylt till lunch. Inte det nyttigaste men ibland blir det så.

Sen efter att jag vilat en stund och läst fler gamla nummer av Topp Hälsa gjorde jag en nötblandning att ha på fruktsallad. Så skönt att ha färdigt och bara skeda över kesellan när det ska vara lite festligare.

image66

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0