GI Dag 22

Så var det måndag igen. Jag startade dagen med en proteindrink och stack sedan iväg till gymmet. Körde 40 minuter styrka, bröst, biceps och mage. (Undrar om jag sträckte nåt i ryggen för jag har rätt ont på vänster sida)
Sen körde jag cykel, drygt 12 km på 20 minuter.

Efter träningen åt jag en underbar frukost. En nybakt skiva bröd med ost, skinka, ruccola och tomat på. 2 kokta ägg med lite kaviar, en kivi och en kopp grönt te. Väldigt gott, men lite för mättande. Kanske bara ett ägg hade räckt? Jag känner lite att nu när jag så smått introducerar kolhydrater blir jag däst och nästan illamående. Hoppas det går över snart.

Till lunch åt jag paj som var kvar sen i lördags och sallad till. Lika god som då.

Och till middag blev det frysrensning. Jag är ingen fan av falukorv men åt det ändå. Så det blev alltså ugnsbakad falukorv med ugnsbakade tomater på ruccolabädd.
Nån gång ibland går det an. Dessutom så är det ju bara 58% kött i korven. Det är skandal. Jag måste hitta en korv med mycket kött i och prova om det smakar bättre.

image41

Senare ikväll ska vi avnjuta en ostbricka. Jag ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: emelie

ohh hoppas du hittar nån bra korv och då vill tipsa om den! letar för fullt nämligen!

2007-10-23 @ 10:47:21
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0