GI Dag 23

Jag gick upp snortidigt runt 06 och trodde att jag skulle kunna äta frukost då. Tji fick jag, jag fick i mig ett glas vatten och 5 vindruvor. Så jag fick ta med mig frukosten till jobbet. 1 tallrik yoghurt med nötblandning och ett kokt ägg.
Till lunch blev det rester, paj med sallad.

Och efter en extremt jobbig dag på jobbet orkade jag inte laga mat så vi köpte färdig sushi.

image42

Mellis har blivit nötter och ost. Jag köpte även lite kokoste. Mycket gott!

Ingen träning idag då jag inte känner mig riktigt på topp.

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va gott det ser ut i dina senast einlägg *suger åt mig inspiration* Perfekt nu när jag idetorka på maträtter :)

kycklingpajen såg himla smaskig ut :D

2007-10-24 @ 07:19:39
URL: http://ninninusens.blogg.se/gibloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0