GI Dag 24

Vilken nedrans stressig dag det har varit idag! Men det är nog varken första eller sista gången det blir så.

Frukost kunde jag äta runt 06 imorse. Vaknade och var faktiskt hungrig. Jag hade förberett 2 smörgåsar med skinka, ost och grönsaker och en kiwi att ta med mig till jobbet. Men jag fick i mig det på morgonen med en kopp te.

Till lunch blev det rester, 3 rulader i sås med några matskedar matevete. Till det en avokado och en tomat.

På onsdagar har vi jobbfika och idag tog jag 3 finncrisp med ost, och salami. Grönsaker och 2 klyftor apelsin. Kaffe till.

Sen på bussen hem åt jag en näve cashewnötter.

Till middag blev det en ny variant av Lasagne och min egen pizzasallad till.

image43

Efter middagen for jag på husgrupp och där valde jag att ta en kaka till mitt te. Det är nog första gången jag tar en kaka på 1 månad. Den var god och det var värt det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Brukar läsa din blogg nästan varje dag, det är kul att få lite inspiration till GI-mat! Jag ammar och äter därför enligt balansfasen, har precis börjat. Lasagnen ser god ut, hur gjorde du den?

2007-10-26 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0