GI Dag 28

Innan svärisarna skulle åka passade vi på att fara iväg och träna. Men jösses vad jag kände mig tung och jobbig i kroppen och jag slår vad om att det beror på allt jag åt igår, jag är verkligen inte van att äta massa sött och igår var det rekordmycket på väldigt kort tid. Men jag uppnådde min träningskvot ialla fall.

Jag drack en proteinshake innan träningen och när vi kom hem blev det inte så mycket mer än en bit ost och en kopp te.

Jag har ju letat runt i affärerna efter korvar som innehåller mer kött än falukorv (58%) och hittade en korv som har 79%. Den smakade helt okej även om korv inte är min favorit. Men absolut helt okej och lite därtill när man ska grilla korv på vintern eller på sommaren. Och man behöver faktiskt inte ha bröd till!

Till korven åt jag lite blomkålspuré och broccoli.

image44

Till middag fixade vi lite söndagsmys och åt blandade charketurier. Gott som tusan. Det var 2 olika sorters salami, 2 olika sorters rökta skinkor, rostbiff, grillade kamben. Till det drack jag vichy vatten.

image45


 Färska hallon och en liten klick glass blev det till sent fika.

image46

Kommentarer
Postat av: emelie

en fin chark är ju som paradiset!! mums mums!!!

2007-10-28 @ 20:54:04
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0