GI Dag 29

Imorse tog vi sovmorgon och åt frukost till levande ljus och hade det mysigt. Jag var supersugen på frukt så det handlade vi hem. Frukosten blev fruktsallad med en klick 3% yoghurt och lite nötblandning.

image47

Efter frukost körde jag iväg till gymmet och körde 40 minuters styrka och 30 minuters cykel, 2 mil blev det. Och efter passet tog jag mig en proteindrink och 3 skivor skinka.

Lunchen blev rester, tacofärs med grönsaker och ost. Vichyvatten till det. Mellis, ett halft äpple i klyftor och kokoste.

Till middag gjorde jag skink och champinjonpaj. Mycket god. Till det tomatsallad med rödlök, parmesan och pinjenötter.

image48


image49

Senare ikväll ska vi mumsa lite ostbricka - igen.

Vi var till affären och handlade och jag köpte hem turkisk yoghurt. Så fantastisk god att ha till fruktsallad med lite av min nötmix.

(Sen köpte vi hem en flaska julmust, årets första, men den får vänta ett par dagar och eventuellt avnjutas ett glas med en pepparkaka)

Kommentarer
Postat av: emelie

undrar om man kunde få tigga receptet på pajen!? den såg himla god ut!! =)

2007-10-30 @ 10:35:47
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0