GI Dag 31

Jag vaknade med halsont och fick skippa morgonträningen. Bra beslut eftersom jag alltid brukar ignorera halsont och då brukar det resultera i att jag blir rejält krasslig och inte kan träna på minst en vecka. Imorgon hoppas jag det gått över.

Till frukost åt jag två grova smörgåsar (Paulun) med kokt ägg och en rand kaviar på. Till det en smoothie som jag gjorde på mango och apelsin.

image50

Till lunch blev det rester, plättarna från igår.

Hafsmiddag blev det också eftersom jag skulle iväg. En korv (79%) med ett grovt bröd till, sockerfri ketchup, stark senap och rostad lök. I stort sett alla fel man kan göra.

Mellis blev en bit ost och 2 skivor skinka.

Kvällsgott blir lite ost och vindruvor, ev ett kex till. Suprise?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0