GI - rivstart Dag 1

Jag har bestämt mig! Jag tänker prova en rivstartsvecka och se vad det kan göra för mitt mående! Jag tränar hyfsat mycket, äter hyfsat bra men faller alltid tillbaka i dåliga vanor vid minsta lilla förändring. Kanske kan detta hålla mig på banan. Till mellis förmiddag och eftermiddag kommer det antigen bli nötter, avokado, osttärningar, ett ägg eller en proteinsmoothie på sojamjölk och vatten.


Frukost:
2 kokta ägg med hemmagjord majonäs
3 skivor rökt skinka
1 bit paprika
1 kopp grönt te med vanilj

(Det var verkligen superlätt att göra sin egen majonäs!)

image1



Till lunch blev det en klassisk Ceasar Sallad fast utan bacon och brödkrutonger. Jag gjorde dressingen till själv och den blev verkligen jättegod!


image2


Middagen blev lax med gurksallad.

image3


Mellisar idag blev 1 näve nötter på förmiddagen och 1 proteinsmoothie på sojamjölk och vatten på eftermiddagen.
Vi var även bjudna på kalas, det kan man ju kalla en kanonstart på rivstarten. Men jag tog ingenting förutom en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser superbra ut! Bra att du startar före mig så jag kan se hur du äter ;-)

2007-10-02 @ 13:31:24
Postat av: annika

wow! Vilket jobb du lägger ner på sidan. Kan bara säga tack här ska jag gå in ofta och titta. Tänker börja imorgon med din frukost

2007-10-14 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0