GI - Rivstart Dag 10

Snart har 10 hela dagar gått. Jag är inte alls lika hungrig som jag var i början och allt flyter på bra.
Imorse gav jag mig ut i spåret igen och benen kändes som trästockar efter gårdagens benpass.
Totalt 300 minuter på 3 dagar, så imorn ska jag ha en vilodag. Kan ju inte komma till jobbet på måndag och inte kunna gå.

Frukosten blev ägghack med rökt skinka.

Innan jag sprang iväg till gymmet åt jag ett supergott mellis. Jag blandade creme fraiche med dill och kryddad med salt och peppar. Delade en avokado och duttade dit lite av blandningen. Sen gjorde jag laxrosor och la ovanpå. Toppade med lite mer av bladningen och sen en liten kvist! Supersmaskens!

image21

Till lunch blev det rester,  örtkyckling och en sallad med ceasardressing, parmesan och lite pinjenötter. Gott!


Till middag gjorde jag Lax med saffransgrönsaker och saffransfraiche.

image22


Kommentarer
Postat av: emelie

vilken superfin mat du lagar! ser så gott ut!

2007-10-11 @ 07:46:17
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: louise

Hej, vad duktig du är! Vart hittar du alla dessa recepten någonstans ? tack på förhand.

2008-01-29 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0