GI - Rivstart Dag 13

Till frukost blev det en tallrik 3% yoghurt med min egen nötblandning och en näve blåbär, lite linfrön och pudrad med kanel.

image26

Efter frukosten for jag iväg och tränade. Det blev ett njutningspass! Äntligen har träningsvärken efter benträningen i onsdag gett med sig. Det har gjort så fantastiskt ont att jag knappt kunnat gå, än mindre sätta mig utan stöd. Men nu börjar jag bli mer fit for fight.
Så det blev mina favvövningar, axlar, biceps och triceps. Och så lite mage såklart. Avslutade med 10 minuters cykel. Skönt!

Till lunch blev det mest pannkaka, skulle äta rester men det blev istället 2 kokta ägg med kaviar och creme fraicheblandning på och lite stekt bacon och en bit ost.

Mellis har totalt uteblivit idag. Skämmes!

Middagen blev smarrig. Räkfrossa! Jag älskar räkor! Så jag gjorde heta räkor med olivolja, vitlök och chili! Den chilin jag använder är så stark så den bränns på händerna flera timmar efter.

image27

Nästa vecka kommer jag så smått börja införa lite mer kolhydrater som bulgur, dinkel osv. Får se hur det går. Och då ska jag även unna mig en bit choklad eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0