GI - Rivstart Dag 14

Så var det plötsligt dag 14. Idag likaså imorgon kommer det inte bli några bilder, tråkigt nog.

Imorse åt jag yoghurt med blåbär och min egen nötblandning och 1 kokt ägg med lite kaviar efter att jag tränat. Jag cyklade iväg imorse vid 08-tiden och körde 45 minuter kondition på gymmet.

Till lunch blev det en kycklingfilé med sallad, (rester från frysen, salamifyllt kycklingbröst).
Och till middag åt vi på Stan på Max, jag tog en lightläsk och en delifresh kycklingburgare med extra mycket sallad och GI-bröd. Mitt första bröd de här 2 veckorna. Söndagarna är alltid stressiga här så jag tog det bästa alternativet av de sämsta.

Mellis har det inte blivit några alls, bara ett par koppar kaffe för mycket.

Imorn kommer jag ha matlåda med till jobbet och inte komma hemm förrän sent.

Men på tisdag blir det nog bättre. Håll tillgodo!

(En fråga jag fått var vad det var i dippen till grönsakerna och det är faktiskt en "fuskdipp", pulver man blandar med gräddfil. Och i ärlighetens namn måste jag säga att jag tyckte den smakade både för sött och för salt och för "producerat". Så är det nån med tips på egen god dipp, hojta gärna till.)

Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker man kan blanda kesella med allt möjligt och det blir gott!! favoriten är nog att blanda med senap, eller köttochgrillkrydda! =)

2007-10-15 @ 12:08:11
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Ida (kaksmulan)

men snälla, kan du inte fortsätta att fota maten? Det ser ju så supergott ut allt du gör!
Men ska du fortsätta med Fas1 eller går du in på fas2 nu?

I morgon har jag kört min första vecka...

2007-10-15 @ 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0