GI - Rivstart Dag 15

Dag 15 eller vecka 3. Jag har ännu inte bestämt mig hur länge jag ska äta rivstart, dock så tänker jag börja vara lite slappare vid vissa tillfällen som såklart ska vara inplanerade. Så på torsdag ska vi äta oxfile med getost och dricka lite vin till och till efterrätt blir det mörk chokladpannacotta. Kanske inte helt GI -riktigt (eller jo, receptet på pannacottan kommer från en GI-bok) men så får det bli!

Det blir inga foton idag heller. Jag kom nyss hem från jobbet och klockan är drygt 22. Så av den anledningen blir det inga foton.

Till frukost åt jag en tallrik yoghurt med blåbär, linfrön, loppfrön och min nötblandning. Ett glas med vitaminbrus också.

Till lunch blev det rulader med ugnsbakade grönsaker (rester) och till middag även där en matlåda med rester på jobbet, kalvfärsbiffar med ugnsbakade grönsaker.

Ett mellis har det också blivit, ett par bitar ost, en kopp te och 3 koppar kaffe.

Jag började dagen med ett kortpass träning, blev 20 minuters styrka, bröst och rygg och lite mage och sen 10 minuter motionscykel, nästan 6 km. På lunchen på jobbet gick jag en rask promenix på 25 minuter. Det var skönt och välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0