GI - Rivstart Dag 16

Fortfarande inget sött eller godsaker eller onyttigt. Bra!

Åt yoghurt med blåbär och nötblandning till frukost. Vitaminbrus.

Till lunch blev det en matlåda jag slängde ihop igår efter föräldrarmötet. Blev ruccola, isberg, hemmagjord dressing, pistagenötter, lax i tunna skivor, rödlök och parmesan.

image28

Till middag gjorde jag en variant av det godaste jag visst i skolan. Gratinerad skinka. Till det hade jag körsbärstomater och blomkålspure. Purén har verkligen blivit min favorit, jag som annars är barnsligt förtjust i hemgjort potatismos.

image29

Till mellis idag har det blivit lite nötter och ett kokt ägg. På tok för lite då jag tränat 85 minuter.
Jag gick en rask promenad på lunchen på jobbetoch direkt efter så körde jag 30 minuters styrketräning, ben och mage och sen 10 min rodd och 20 min motionscykel.

Så nåt mer mellis kommer det bli, förutom min kopp med grönt chaite och skummad mjölk. (mellanmjölk idag istället för sojamjölk, lite lyx måste jag få)

Kommentarer
Postat av: emelie

vad bra du tränat!! good girl!! härlig mat du gör!!

2007-10-16 @ 19:52:26
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0