GI - Rivstart Dag 17

Nu är det kanske inte rivstart längre då jag ätit både knäckebröd och yoghurt. Yoghurt för att det är så mycket lättare att fixa iordning när man har bråttom på morgonen och knäckebröden imorse då yoghurten var slut.

Så imorse gjorde jag iordning 2 knäckeskivor med makrill på och 1 kokt ägg, till det ett glas c-vitaminbrus. Jag fick bara i mig 1½ macka, det är ganska svårt att äta runt 06 på morgonen när man inte är van.

image30

Till lunch hade jag med mig skinkan från igår med blomkålspure. Och så åt jag ½ paprika, en bit gurka och en liten morot till.

Mellis blev en liten bit ost och på eftermiddagen var det gemensam fika på jobbet. Jag tog en macka för syns skull men slängde den sedan. Istället blev det tillbehör, 2 skivor salami, 2 skivor ost, paprika och gurkskivor och några vindruvor. Vindruvorna var kanske inte det bästa ur GI-synpunkt.

Middagen lagade maken idag, kycklingwok med glasnudlar. Gott!

image31

Det blir säkerligen ett litet mellis till senare på kvällen.

Träningen idag blev bara 45 minuters rask promenad på min rast.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad smarrig Wooken ser ut. DET ska vi nog ha imorgon till middag *suger åt min av din inspiration*

Du har iaf fått en promenad idag, själv har ja varit inne hela dagen med vår 9 månaders tjej, som haft 40 graders feber. Grinig värre. Inte lätt o va liten..

Fick dock lite frisk luft när jag åkte o handlade :P (men fortfarande ingen promenad)

Ha de bäst!

//*Lina

2007-10-17 @ 22:00:40
URL: http://ninninusens.blogg.se/gibloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0