GI - Rivstart Dag 5

Så blev det dag 5.

Jag började dagen med "dag 1´s" frukost, dvs 2 kokta ägg med majonäs, paprika och lite skinka.

Till lunch blev det en kycklingsallad med klippt omelett, rödlök, dressing, parmesan, körsbärstomater och pinjenötter. Det var riktigt mättsamt så jag orkade inte med hela. Det blev ingen bild på lunchen då den var en matlåda.

Till middag gjorde jag oxrulader med gräddsås. Supergott men till nästa gång kommer jag skippa persiljan.

image11


Mellisar idag blev en avokado till förmiddagen och en stor näve nötter på eftermiddagen. Igår kväll var jag riktigt hungrig och åt en bit ost och oliver.

Idag känns det dock lite frestande att ta ett glas vin eller nåt gott men så blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0