GI - Rivstart Dag 6

Till frukost blev det äggröra med stekta champinjoner.

Till lunch gjorde jag köttfärspaj med deg av smör och sojamjöl. Gott. Det skulle egentligen ha varit mozarella men jag tog istället vanlig hårdost och rev över. Till det åt jag en grönsallad med hackade valnötter och oliver.



image12


Till middag blev det Het Räk och Chiligryta. Avokado och coca cola Zero till.

image13


Till lördagsmys blev det ostbricka och så syndade jag och drack ½ glas vin till. Mycket gott.

image14

Mellis på eftermiddagen blev en avokado.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad allt ser härligt gott ut! =)

2007-10-09 @ 14:36:04
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0