GI - Rivstart Dag 7

Snart har en hel vecka passerat och det enda jag har unnat/fuskat med är ½ glas rött vin. Ett par kvällar har jag varit extra hungrig och tagit några extra nötter, oliver eller bit ost. Sen har jag skött mig exemplariskt.

Dagens frukost blev 2 stekta ägg och ½ paket bacon. Gott men kändes väldigt fett i munnen.

image15


Till lunch åt jag resterna från gårdagens köttfärspaj tillsammans med en grönsallad. Därefter skyndade vi iväg till veckans sista kalas.  Jag höll mig till en kopp kaffe där med.

Middagen blev Chevrelax med en sallad. Mycket gott. Sultanrussinen bröt av smaken kanonfint!

image16

Jag har märkt att när det är helg så blir mellisarna lidande och jag blir hungrigare än jag borde. Jag måste skärpa mig med detta till nästa vecka. På förmiddagen blev det ingen mellis och nu på kvällen så blir det antagligen lite ost.  Ny vecka och Dag 8 imorgon! Summan av kardemumman är betyg Väl Godkänt. Det halva glaset vin drar ner betyget men så får det vara.

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken underbar blogg!! älskar dina härliga bilder!! allt ser så himlens gott ut!

2007-10-08 @ 10:30:49
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0