GI - Rivstart Dag 9

Dag 9. Jag började dagen med en power walk i 40 minuter. Det börjar bli rätt kallt så det var mössa och vantar som gällde. 4 km blev det ungefärligt.  Efter det åt jag frukost, 1 bit ost, 2 kokta ägg med majonäs och 3 skivor skinka.  Efter frukosten for jag till gymmet och körde totalslut på benen. Jag kunde knappt röra mig efteråt. Toppade med magträning och 10 minuter rodd och sist 10 minuter cykel. Skönt!

Lunchen blev rester från frysen, örtkycklingen med en avokado och kokt broccoli till.

Till middag gjorde jag salamikyckling med sesamfrön. Till det fetagratinerade grönsaker. Gott, härligt med stark pepparsalami.

Idag är första dagen som jag blev sugen på nåt "onyttigt". Nämligen hemmagjord fullkornspizza med salami, färska champinjoner, spenat, rödlök och ruccola. Toppad med mozarella. Jag ska planera in det nångång efter dessa 14 dagar och verkligen njuta. Kanske med ett glas rödvin och en mörk chokladpannacotta.  *mums*

image19


Ikväll är det dessutom myskväll och jag blev sugen på dippa. Så det blir till att dippa grönsaker.

image20

Kommentarer
Postat av: trixiie

vad duktig du är med all träning!!!

2007-10-09 @ 19:30:06
Postat av: Anonym

Hej. Gud va bra det verkar gå för dig. Och vad massa roliga recept du har lagt upp.

Undrar bara vad det är du har i dippen? :)

//*Lina

2007-10-14 @ 08:18:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/gibloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0