Glädjeämnen

Jag skrev tidigare om vad som gör mig glad. Och ju mer jag tänker på det ju mer saker ser jag som gör mig glad.
Vi är många gånger dåliga på att uppskatta saker, oavsett om de är stora och små.
Dagens "glad-sak" är tulpaner. Tulpaner gör mig verkligen glad nu när snön fortfarande ligger vit och jag längtar till våren. Då piggar de upp. Idag när jag handlade hittade jag en riktigt vacker bukett med mörkt blodröda tulpaner.

image127



Middagen idag blev mer än lyckad. Sonen åt tomt på bordet. Finns det nåt godare än Grekisk sallad i kombination med kyckling?

image128



Träningen igår var fantastisk. Jag blev ovanligt länge på gymmet igår. Hela 70 minuter och jag kände mig riktigt nöjd efter träningen. På slutet har jag börjat känna att tiden inte riktigt räckt till för alla övningar jag tänkt köra.
Men igår räckte den och det känns verkligen i benen idag. Det var extra roligt för jag fick så fin kontakt med bicepsen och jag körde flera övningar. Ett härligt pass helt enkelt.
Idag är inte A hemma så det fick bli en ofrivillig vilodag. Säkert behövlig men dock ofrivillig.

Så jag har fått lite jobbrelaterade saker gjorda och hunnit leka lite mer med barnen. Och det är ju guldkant mitt i veckan!


Kommentarer
Postat av: GI-metoden

Mycket bra artikelar! Ville bara tipsa om helt nya artiklar om GI & GI-metoden som publiceras på http://www.gi-metoder.se



Tack!

2008-09-02 @ 01:55:16
URL: http://www.gi-metoder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0