Mat och dryck i topp!

Em hade en så rolig "topplista" så jag snor ideen och gör likandant.

Mina i topp är: (utan inbördes ordning)

1. Mitt extremt goda bröd med frön och hasselnötter i.
 Mums med min hemmagjorda färskost med soltorkade tomater.

image106

2. Soltorkade tomater.
Kan användas till allt, färskost, fyllning i kyckling, till marinerade kikärtor, you name it.

image114

3. Grönt te Vanilj och Yogite Orginal.
Mums! Gärna med skummad sojamjölk.

image112      image113

4. Ägg
Rör ihop snabbt som tusan och du har en omelett, lite hemmawokade grönsaker och du har en extremt god lunch. Och vad går upp mot en äggmacka med kaviar?

image111

5. Mörk Choklad

En bit räcker långt  Helst Lindt 85%

image110

6. Mina Nöt och fruktbollar.
Mums till kvällsteet.

image107

7. Kycklingfile
Finns det nåt godare protein?

image115

8. Kesella
På fruktsalladen eller blandad med keso för ett mellis

image116

9. Vindruvor
Världens godaste Godis

image108

10. Bananer
Smakar urgott efter ett hårt träningspass

image109



Vilka är dina favoriter?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Har försökt söka i din blogg efter brödreceptet som toppar listan men kan inte hitta det. Vore jättesnällt om du kunde lägga ut det, verkar så gott!

2008-02-13 @ 10:39:41
Postat av: Henrik

Jag brukar koka bulgur med vegeta och lite andra kryddor efter humör och sedan ringla över lite olivolja och äta med tonfisk. Mums =)

2008-02-14 @ 11:07:20
URL: http://jazzrockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0