Njutning!

Vilken njutarhelg jag fick!
Igår var vi på ett nytt ställe, en Barbequerestaurant med enbart bbq och kolgrillad mat. Vi var ett helt gäng och hade riktigt trevligt.
Jag beställde in en stek, bakad potatis, whiskeysås, grillade majskolv och rödlök. Till det en ramlösa och ett glas rött vin. Till efterrätt blev det vaniljpannacotta med citronmarinerade hallon. Gud så goda de hallonen var. Kommer bli perfekt att ha i vichyvatten i sommar. Mums!

Efter restaurangbesöket gick vi hem och slöglodde på tv och somnade relativt tidigt. Gissa om det var välbehövligt efter alla jobbiga vakna nätter.
Imorse gick vi upp runt 10.30 och stack direkt till SPA´t och åt där och sen slappade vi i stolarna och njöt av lugnet.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe, har nyss ätit lite glass, Hägendaz Strawberry Cheesecake som är min favorit.

Ikväll ska vi äta lövbiffspanna med sharlottenlök och champinjoner och tagliatelle.

Den här helgen var jag verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0