Tankar och funderingar!

Jag har ju ett längre tag brottats med detta bygga muskler vs bränna fett och gå ner några kilo i vikt.
Jag är ju normalviktig och ligger på en hyfsad vikt. Jag vill så klart i de bästa världar gå ner några kilon. MEN det går ju inte vidare bra att kombinera muskelbygge med viktnedgång. Och eftersom jag just nu satsar på att bygga så blir det ju ingen viktnedgång. Jag står kvar på min vikt men musklerna utvecklas. Vilket såklart är positivt.

Så det jag har tänkt är ju att ta och "deffa" 1 månad. Och det som ligger närmast i förslagsväg är mars. Så då har jag tänkt att bygga en månad till och sen köra deff och konditionsträning i mars.

Så nu behöver jag massa hjälp, VAD är vettigt att äta under en deffperiod och hur ofta ska jag köra kondition kontra styrketräning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0