Den fantastiska laxen

Jag var tvungen att ta en bild på den fantastiska middagen jag lagade igår. Laxen smälte i munnen och såsen är gudomlig. (gjord på 8% creme fraiche)

Håll tillgodo!

image98


Inatt har jag knappt sovit alls, N blev magsjuk igår kväll och jag håller tummarna för fullt att ingen annan ska drabbas. Så maten idag har inte varit optimal, vi la oss igen runt 08 och sov till ca 10.30, sen åt jag frukost klockan 12. Kesoblandning med nötter, ett knäcke med ägg och ett med ost. Till det kaffe.

Jag hoppas jag orkar gå och träna ikväll! Jag var ju iväg igår och träffade en superduktig kille som jag pratar med ibland och han visade mig lite teknik och övningar för att jag ska nå ett av mina mål, nämligen : CHINS! Jag har bestämt att innan året är slut ska jag klara att göra minst en chin själv. Så nu är jag taggad som tusan, riktigt vidriga tunga ryggövningar ska det bli. För att stärka partierna som tar mest stryk vid chins!

Som de flesta andra dagar, Jag är såååå peppad!

Kommentarer
Postat av: Sanniis

Det där såg verkligen gott ut! Hur har du gjort såsen??

2008-01-09 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0