Ett nytt år med nya möjligheter!

Igår har vi gäster som firade in det nya året med oss med mat, dryck, raketer och sällskapsspel. Syrran som är en fena på frisyrer och hår fixade en håruppsättning på mig och jag blev nöjd!

image89

Summering:

+
= Jag har tränat bra, ofta även fast jag inte haft lust
       Jag har börjat laga storkok av basmat så middagarna går superlätt att fixa
      Jag lagar oftast nyttig mat och äter frukt och grönt

- =  Jag har ibland totalt gett upp och inte tränat på två veckor i stöten
       Jag har "överätit" fast jag inte varit hungrig bara för att det varit gott
       Jag har tagit onyttiga mellanmål på stående fot för att jag inte planerat tillräckligt bra och varit superhungrig

Att göra bättre år 2008:

*
Träna regelbundet utan dippar
* Planera mellanmålen bättre
* Sluta äta när jag är mätt
* Hitta balansen


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, jag snubblade över din blogg när jag surfade runt på GI sidor. Jag tycker du är jätteduktig. Jag har precis startat med GI - hållt på i fyra veckor och gått ned ungefär tre kilo knappt. Jag har totalt c:a tio till att gå ned. Jag har inte börjat träna ännu, men ska smygstarta med promenader i nästa vecka. Jag tycker att den STORA vinsten med GI är att man slipper sötsuget. Jag kan istället bli jättesugen på en biff eller ett kycklinglår! Så jag önskar dig fortsatt lycka till - Erika.

2008-02-15 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0