Frisk och tränad

Nu skulle jag vilja påstå att jag är frisk igen. Dessutom har jag varit och tränat idag. Det var jobbigare och jag blev svettigare än normalt men det var skönt. Men helt klart så kände jag av att jag har haft feber och magsjuka.

Träningen idag blev först 20 minuter på löpbandet i lagom takt. Skönt och med härlig musik i lurarna.
Sen körde jag styrka biceps, triceps, rygg och lite mage. Totalt 50 minuter. Jag hade kunnat köra lite till men som sagt, det kändes att det räckte för kroppen. Sen avslutade jag med stretch och efter det en gainomax. Det var ett bra tillfälle att sluka en sån på.

Sen blev det middag. Tortillas med strimlad biff och grönsaker. Vichyvatten till. Kvällsfika blir kaffe, några morötter och en nöt/fruktboll.

Imorn blir det jobb igen och det ska faktiskt bli kul. Jag har en del att pyssla med som ska bli skönt att få klart.


Kommentarer
Postat av: Filibabba

Det känns alltid så skönt att komma igång med träningen igen efter att man har vsrt sjuk! =)

2008-01-17 @ 13:50:58
URL: http://www.filibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0