Lördag!

Jag började dagen med min favoritfrukost nuförtiden. Mitt bröd med massa nötter och frön i. Och på dessa två skivor så hade jag på den ena min hemmagjorda färskost med soltorkade tomater och 2 skivor skinka och på den andra ett par skivor stark 17% brännvinsost och grönsaker. Till en kopp grönt te och till sist ett glas färskpressad juice.

Sen försökte jag cykla i modden till gymmet. Tog såklart längre tid än det brukar. Var dyngsur!
Först körde jag på löpbandet. Jag var sjukt energisk och benen pinnade på av sig själv. Sen blev det 45 minuters tung styrketräning. Jag kan lova att axlarna svider rejält.

Så nu är det bara softa som gäller. Jag har för en gångs skull planerat in något gott att ha  till eftermiddagskaffet. Nämligen morotskaka med min goda glasyr på. Smaskens!

Till middag blir det antagligen, enligt ungarnas önskemål, dinkelplättar med sylt och lättglass.

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0