Och så igen,

min förra rubrik var också lördag och jag insåg snabbt att jag inte bloggat på en vecka.

Orken har inte varit med mig på sista tiden. Jag känner mig trött och trött och trött, lite nere och ännu mer orkeslös. Antagligen har jag en infektion som ligger och gror, kanske är mitt lilla kommande munsår ett tydligt bevis för att kroppen säger ifrån?

Den här veckan har jag tränat en gång. EN endaste liten gång och det var i måndags. Jag avskyr såna veckor. Jag kan inte skylla på nåt, jag har haft tid att åtminstone ha kört 3 pass till. Men åter igen, jag har ingen ork. Jag har somnat redan vid 21-22 på kvällarna, dötrött! Jag har varit lika trött när jag vaknat och längtat tills jag ska få sova igen.
Jag kan kort konstatera att jag behöver sol, massa sol för att vara exakt. Och mer frisk luft såklart.

I förmiddags hade jag tänkt att träna. Men mitt under vikningen av kläder blev jag så matt så jag fick vila. Då la jag ner planerna på att träna.

Jag började dock med storstädning av hemmet, ta bort alla julsaker (nix, vi har inte hunnit gjort det än, familjen har varit sjuk fram och tillbaka och växlande sen 3 januari) ta ner gardiner, byta växter, damma, torka och dammsuga. Nu är det riktigt fint och rent, det enda som är kvar är att sätta upp de nya gardinerna jag köpt, stryka dukar, gardiner och lägga en sista hand. Och plocka ur en diskmaskin såklart. Sen ska jag verkligen ta helg.

Ikväll ska jag smaska grillad kycklingfile med grekisk sallad till. Sen ta ett fotbad och läsa klart min bok.
och såklart skriva träningsprogrammet för nästa vecka. Håller verkligen tummarna för att jag ska pigga på mig lite. För jag är verkligen inte mig själv när jag är så här. Jag fick ju förresten senaste Fitness Magazine på posten i veckan och jag som brukar kasta mig över den har fortfarande inte läst den. Kanske ikväll?

Sen vill jag slå ett slag för det bästa jag vet just nu, nämligen bananer och vindruvor. Finns det nåt godare?

image102                image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0