Sushi och recpet!

Det blev ingen träning igår. Jag var ganska trött och slut så jag spar den till idag istället. Jag ska prova de övningarna för ryggen idag och jag ska försöka lyfta riktigt tungt. Kul!

Igår blev det köpt sushi. Det är ju så nedrans gott. Ibland gör vi hemmagjord och det är ju det allra godaste. MEN lägger man upp det på ett snyggt fat och undviker att äta direkt ur kartongen så ser det mer hemlagat ut.

image99


Romsås till lax
(även den är gjord på känn som nästan allt jag lagar men ungfär så här)

2 dl 8% creme fraice
salt, peppar
½-1 rödlök
1 brk röd rom
Dill, hackad
ev. citron

Blanda fraichen med salt och peppar. Hacka löken fint. Blanda i lök och rom. Blanda i hackad dill. Pressa ev ner lite citron.
(Man kan även lyxa till den och blanda i räkor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0